Lessenreeks BASISCURSUS SMARTPHONE op 12, 19 en 26 november 2026 om 9.00 u. in bibliotheek Retie
Ontdek hoe eenvoudig en leuk jouw smartphone kan zijn! Of je nu net een nieuwe telefoon hebt of het gevoel hebt dat je nog heel wat meer kan leren: stap voor stap maak je kennis met de belangrijkste functies. Je leert bellen, berichten sturen, handige apps installeren, iets op internet opzoeken en nog veel meer. Zo gebruik je je smartphone met plezier en vertrouwen.
Opgelet: deze lessenreeks is voor gebruikers van smartphones met Android, niet voor iPhone-gebruikers.
Inschrijven kan vanaf 22 juni '26 via het online formulier, via het onthaal van het gemeentehuis, de sociale dienst of de bibliotheek. De lessen vinden plaats op donderdag 12, 19 en 26 november2026 in de bibliotheek van Retie van 09.00 u. tot 12.00 u. Deelname is gratis. Plaatsen zijn beperkt.
Wat heb je nodig?
- Een (opgeladen) smartphone, met Android besturingssysteem
- Heb je een iPhone en wil je daar beter mee leren werken? Dan kan je deelnemen aan de lessenreeks 'Basiscursus iPhone'. Deze gaat van start op donderdag 8 oktober 2026.

Meer digitale vragen?
Elke donderdagavond van 17.30 u. tot 19.30 u. kan je in de bib terecht met je digitale vragen bij de vrijwilligers van Digiklap.
