Magazine Liever Lokaal

Met ‘Liever Lokaal’ krijgt de succesvolle Britse ‘Totally Locally’ campagne nu voor het eerst een spin-off in Vlaanderen. De handelaars en het gemeentebestuur slaan de handen in elkaar om de lokale vibe van gezelligheid, authenticiteit en verbondenheid te verspreiden in Retie.

Lokale ondernemers willen alle Retienaren inspireren om ook lokaal te kopen zodat zij morgen die vibe kunnen blijven garanderen. Lokale handelszaken zorgen immers voor ontmoeting, werkgelegenheid, ondersteuning van het lokale verenigingsleven en voor veerkrachtige dorpen.

Dit exclusieve magazine zet de deelnemende handelaars in de kijker. Hun passie voor hun zaak en het dorp worden mooi in beeld gebracht. Een enthousiasme dat ze willen overbrengen naar hun klanten.

Naast Retie werken ook Oud-Turnhout, Balen én drie gemeenten uit het Hageland een eigen campagne uit onder de vlag van ‘Liever Lokaal’. Al deze lokale ondernemers willen ‘Liever Lokaal’ van onderuit over de Kempen, het Hageland, Vlaanderen verspreiden, en er een even ‘aanstekelijk’ concept van maken als ‘Totally Locally’.

Veel lokaal leesplezier!